Hoppa till innehåll

• Logga in via Facebook Logga in via Twitter Logga in via Windows Live Log In with LinkedIn Log In with Google      Logga in   
  • Registrera dig nu!

Tack!

• Please log in to reply
3 svar i denna tråden

#1 Markus Lassfolk

Markus Lassfolk

• 2731 inlägg

Skriven 31 January 2014 - 07:37

Hej på er,
Jag skulle bara vilja uttrycka ett stort TACK till er alla som är aktiva på ITProffs och ställer frågor, hjälper andra eller "bara" läser och lär er en massa nya saker! :Applause:
Hoppas ni får en riktigt bra fredag, och fantastisk helg, det är ni värda!

Vänligen klicka på "Gilla" om inlägget löste ditt problem.

// Markus Lassfolk
Microsoft MVP - System Center Cloud and Datacenter Management
Principal Technical Architect - TrueSec Datacenter & Cloud Team
LinkedIn | MVP | Blog | Microsoft Certified Trainer | @Lassfolk | ITProffs.se Admin

#2 John Bryntze

John Bryntze

• 2793 inlägg

Skriven 31 January 2014 - 09:40

Tack själv Markus för alla bra svar du har skrivit till oss som ställer frågor plus att du alltid har en trevlig ton som höjer trivseln i detta forum.
MCSE NT4/W2K/W2K3, MCSI, MCSE:Messaging Exchange2000/2003, MCITP:Exchange 2007/Windows Server 2008/2012, MCSA:Windows 8.1/10, MCTS:SCCM 2007, Apple Certified Support Professional, Linux+/N+/A+/Security+, CCA, CCNA, DocuSign For Salesforce Certified, AWS Solution Architect Associate + lite till ;-)

#3 Jocke Bryttmar

Jocke Bryttmar

• 1558 inlägg

Skriven 31 January 2014 - 10:32

Instämmer med John. Tack själv Markus för ett stort engagemang och definitivt för ett evigt tålamod, positiv anda och en trevlig ton i alla situationer (betydligt trevligare än vad jag någonsin orkar vara i många situationer :)).

"Gilla" gärna det här inlägget om det hjälpte dig

Jocke Bryttmar
Senior IT-konsult och utbildare - Contribit AB
Blogg: infogeek.se

#4 mats

mats

• 1571 inlägg

Skriven 03 February 2014 - 16:02

Visa inläggJocke Bryttmar på 31 January 2014 - 10:32 sade:

Instämmer med John. Tack själv Markus för ett stort engagemang och definitivt för ett evigt tålamod, positiv anda och en trevlig ton i alla situationer (betydligt trevligare än vad jag någonsin orkar vara i många situationer :)).

Stämmer in i kören.
Markus har i många år bidragit med väldigt mycket positivt

0 användare läser denna tråd

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar